    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6268cf86$0$486$65785112@news.neostrada.pl> <t4b5fl$tdu$1@gioia.aioe.org>
    <62691e0e$0$474$65785112@news.neostrada.pl> <t4b93a$p24$1@gioia.aioe.org>
    <62692c32$0$468$65785112@news.neostrada.pl> <t4bco9$i8f$1@gioia.aioe.org>
    <62693b54$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    <X6kaK.803315$xr1.797413@fx02.ams1>
    <626a1384$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <4YvaK.291041$2OB.80623@fx09.ams1>
    <626ab9a2$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <keFaK.118630$sMg.20199@fx06.ams1>
    <626b72a3$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <6P_aK.38125$ep1.36574@fx03.ams1> <t4nv76$t54$1@gioia.aioe.org>
    <12kkb2jm7lyxo$.1xefveev4u392.dlg@40tude.net>
    <62703b76$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 2 May 2022 22:38:02 +0200

    On Mon, 2 May 2022 22:13:42 +0200, Shrek wrote:

    > A nadmiarowych pozakowidowych oczywiście mniej?

    Pewnie tak - ale czy one nie byly krotki czas ?

    > Straszyli. A jakieś dane podali? Bo czytaliśmy to już różne rzeczy.

    Statystyki sa, ale te "i choroby towarzyszace".

    > Choćby maski raz działaja raz nie, albo że oczywiście zaszczepieni nie
    > bądą zarażać bo sami nie będą zarażeni.

    > I tak będzie 38... Tak jak z grypą. Ze szczepionką też będzie jak z

    bedzie, ale doczekalismy szczepionki - troche chroni przed zgonem,
    respiratorow starczylo, tlenu ...

    > grypą. A jeszcze rok temu jak ktoś się odezwał, że jak z grypą to łatkę
    > turboszura dostawał...

    > 2%. Z tym że oficjalnych przypadków jest mniej niż rzeczuwistych a 4/5
    > zgonów jest "z chorobami współtowarzyszącymi", więc cholerawie ile jest

    No wlasnie, zakladam, ze sporo zachorowan nie trafilo do statystyk.
    A czy juz nie powinno byc tych 38 mln, czy jednak te maseczki i
    lockdowny cos daja ? :-)

    > rzeczywiście ale napewno mniej. Póki co minister choroby ogłosił
    > amnestię i od 30 kwietnia mamy o 1000% mniej zgonów na łba od UK:P

    Jak jeszcze troche oslabnie, to bedzie jak z grypą - przpadkowe
    zakazenia, bez wiekszego wplywu na smiertelnosc ...

    J.