  • Data: 2022-05-03 22:13:36
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.05.2022 o 20:44, J.F pisze:

    > Akurat patrze na caly okres - w tym i bez szczepionek.

    Znaczy że źle patrzysz - wszystko wyjaśniają albo szczepionki albo s.
    bobola:P

    > Ale burdel tez byl taki "falowy" ?

    No tak - w szczytach po prostu karteki stały po kilka godzin na
    podjazdach. Jak miałeś udar albo zawał...

    > No nie wiem, nie wiem, zostawisz silownie, to wirus bedzie masowy i
    > bedzie atakowal staruszkow.

    Jak atakował? Przecież wystarczy ich zamknąć jak siłownie. I tak
    poważnie piszę - albo robimy jakieś lokdałny na poważnie i z podstawami
    i wtedy zamykamy grupy ryzyka albo robimy szopkę - i wtedy to lepiej
    sobie darować bo to bardzo droga szopka.
    nie na odwrót.

    > ale 40-tki i 50-tki tez atakuje.

    40-42szt. 50-116. 70-1259. Przecież gołym okiem widać kto tu jest grupą
    ryzyka. Jeśli nie to na jakiej podstawie władza dyskryminowała 30 latków
    w dostępie do szczepień? Bądzmy konsekwentni.

    > trzeba by sprawdzic.

    Niby jak?

    > No wlasnie. Ale moze te bez chorob towarzyszacych cos powiedzą.

    A ile w ciągu całej pandemii masz <60 bez chorób współtowarzyszących?
    Wziąłem 30 latków i za cały okres wyrzuciło mi 17.

    > O ile pamietam, to zamkneli wczesnie i na dlugo. Nie dowiesz sie.

    No ale w końcu otworzyli - była jakaś hatakumba?

    > Ale tego to nie calkiem bylo wiadomo, wtedy, jak zamykali.

    Było wiadomo dość szczybko - pierwsze trzy miechy jestem skłonny im
    wybaczyć - za całą resztę - zawieszenia:P

    > A swoja drogą - czemu mlodzi/dzieci tacy odporni?

    Bo to tak naprawdę nie kowid zabija tylko choroby współtowarzyszące?
    Młodzi takich na ogółe nie mają?

    > Jeden na 15m2, to IMO drakonski.

    Taki sam drakońcki jak jeden na 1500 metrów. Co za różnica jak to zakaz
    teoretyczny?

    > Nie wiem jak z przestrzeganiem ... ale dzielna policja pare mandatow
    > wystawila ..

    W kościele? Ile? Trzy?

    > A nie wiem czy taka zla u nas - odizolowali ich i zdrowi.

    No chyba zeby nie. Jak dom starców chyba w przysusze - dziadki tam
    zdychały bo inaczej tego nie można nazwać, personel pouciekał, reportaże
    w tv robili a wszyscy mieli to w dupie.

    > Oni i tak tam "zamknieci", a jakis ogrod czesto maja.

    No ale nieskoszarowani emeryci zamknięci i ubezwłasnowonieni nie są. Jak
    sięboją to niech się lokdałnują, jak nie to trudno, ale dlaczego
    lokdałnować resztę? Dla picu, żeby udawać że coś robimy?

    > Oni czesto nie maja wyboru.

    Piszę o tych co mają. I rozumiem ich niechęć do lokdałnu starszków.

    > No to przyszli, jak byl ktorys chory, to zarazil, a reszta juz nie
    > zarazala.

    No ale normalnie mogli po prostu do dziadków nie łazić - przynajmniej do
    mieszkania i spotykać się na zewnątrz. A tak rząd w ramach ochrony
    staruszków wepchnął im potencjalnie chorych wnuczków na chatę. Zresztą
    myślisz, ze dzieciaki od dziadków nie wychodziły, z rodzicami się nie
    spotykały? Tą decyzją z kilkaset procent zwiększono liczbę kontatów
    "dziadków" "przez pośrednika.

    > Pamietasz co bylo potem? Wakacje, nauka w szkole, a od pazdziernika
    > pik smiertelnosci. I to mimo zamkniecia szkol.
    > Przypadkowa zbieznosc, czy nieprzypadkowa.

    Nieprzypadkowa - to choroba sezonowa:P

    > Do mandatu.

    Taaa- już biegają kulsony masowao i mandatują. A po ile ten mandat?

    > Ale wladze musialy tak napisac, a ty ... moze masz liczyc :-)

    Chuja muszę - wszyscy to mieli w pompie. Zakładając ambitnego kulsona,
    to myślisz, że w minutę między stacjami do 100 policzy ludzi:P

    > IT, projektanci, banki, nauczyciele,

    Większość pracowała jednak normalie.1`

    > Z maseczkami i ograniczeniami ..

    Minister mówił, że maseczki nie działają i nie wie po co ludzie je noszą:P

    > Ano - covid tez wysoce zarazliwy kropelkowo, wiec czemu mialoby byc
    > inaczej.

    Przecież jest tak samo:P

    > Dokladnie.
    > Ale nadmiarowa smiertelnosc była?

    Przy grypie? A czemu? Było rok w rok to samo, więc gdzie tu nadmiarowość?

    > Z jakiego powodu? Znowu jakas pandemia ? :-)

    Powikłań?

    > Nie wiem.

    Trzeba zgłaszać, dochodzenia epidemiologiczne prowadzić, chyba ten cały
    cyrk ze szpitalami tymczasowymi też byłby nielegalny, gdyż choroba
    zakźna ma swoje wymagania prawne jak z nią postępować - łącznie z
    pochówkiem:P To byłby kompletny paraliż:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!