  • Data: 2022-05-03 05:56:19
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 May 2022 23:08:15 +0200, Shrek wrote:

    > Te kowidowe również były w falach. Generalnie nadmiarowe "
    > śledziły" przez większość czasu "kowidowe".

    Znasz jakies ladne statystyki?
    Bo ja nie, to nie sledzilem, wiec nie wiem czy tak sledza.

    > No i o kowidzie zapomnimy a
    > nowotwory się upomną. Co oznacza, że wersje się wyrównują - no poza

    Chyba nie bardzo.

    > szkodami gospodarczymi i wynikającym choćby z tego powodu spadkiem
    > urodzeń. Więc lokdałn działa destrukcyjnie na gospodarkę, demografię,
    > edukację. I w sumie nie wiadomo jak na śmiertelność jak policzyć całościowo.

    > No to dawaj:P

    https://basiw.mz.gov.pl/index.html#/visualization?id
    =3761

    > I taki jest teoretycznie cel lokadłnów - no ale klienci siłowni i
    > fitnesów generalnie na oiomach nie kończyli.

    Bo je na czas zamkneli ? :-)

    > Ci z przedszkoli,
    > podstawówek, liceów i szkół wyższych też nie.

    Za to roznosili po dziadkach.

    > Na oiomach kończyli
    > głównie emeryci. Więc skąd pomysł, żeby obostrzenia akurat skupić na
    > najzdrowszej i najmniej narażaonej na ciężki przebieg części
    > społeczeństwa, zupełnie ignorując największe grupy ryzyka? Przecież to
    > jest w oczywisty sposób bez sensu. Kościoły zamykać a nie siłownie!

    No i zamkneli.
    Swoja droga - parafianie sie zmobilizowali, czy taca nie juz ksiedzu
    potrzebna ?

    > Moja szurska strona twierdzi że w UK przechorowało 45%.
    > https://assets.publishing.service.gov.uk/government/
    uploads/system/uploads/attachment_data/file/1072064/
    Vaccine-surveillance-report-week-17.pdf
    > - wykres 11. U nas 6M z 37 co by znaczyło że mamy 2/3 przypadków
    > nierejestrowane.

    O ile tez mamy 45%. A tu i brytyjski wynik moze byc zanizony.

    > A więc na dziańdobry 2% dzielimy 3 i już mamy 0,66%.

    No i tak podzielilem.

    > Teraz musimy odsiać "z chorobami wpsółtowarzyszącymi" i za chwilę
    > wyjdzie 0,1%. Z drugiej strony antyciała znaczą infekcję nie chorobę -
    > no ale teraz taka moda.
    >
    > A w ciągu dwóch lat wszyscy przechodzą grypę? Bo jak nie, to czemu
    > inaczej miałoby być z covidem, skoro finalnie okazuje się że z kowidem
    > wszystko jest jak z grypą:P

    Moze grypa mniej zarazliwa.
    Albo odpornosc sie dluzej urtzymuje.

    > Zależy jak będzie trzeba. Ludzie umierają cały czas. Jak będziesz im
    > robił testy na wirus opryszczki i wpisywał w kartach "opryszczka+choroby
    > towarzyszące" to będziesz miał śmiertęlną pandemię opryszczki. I tak
    > można z grypą, omikronem, przeziębieniem, otyłością chorobami kardio,
    > wrastającym paznokciem... czy peselem.

    Tak, ale ... smiertelnos, nie tylko u nas, a w wielu krajach ... ten
    Covid grozny byl.

    A kolejne mutacje ida ...

    J.