  • Data: 2022-05-04 01:51:39
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Znalazłem na szybko:
    >
    > https://ourworldindata.org/grapher/excess-mortality-
    p-scores-projected-baseline-by-age?uniformYAxis=0&co
    untry=~POL

    > Czemu nie - nadmiarowych zgonów pozakowidowych było drugie tyle co
    > kowidowych. Skoro jednych miałby być więcej a drugich mniej... No i brak
    > profilaktyki choćby nowotworowej jeszcze się upomni.

    Zrobienie lockdownu w takiej formie jak postulujesz niekoniecznie coś by
    tu pomogło, bo te nadmiarowe zgony to tak chyba nie przez to, że młodsi
    nie mogli wychodzić z domów, czy pójść do lasu :) To chyba musiałbyś
    postulować kompletne zaprzestanie testów i zignorowanie nawet
    klinicznych objawów choroby.

    --
    Marcin