  • Data: 2022-05-04 02:24:28
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-04-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Samochody poniżej pięćdziesiątki dobrze przez kamyczki i dziury
    > przejeżdzają:P

    Często nawet za dobrze: wyleci taki na kamieniu i jeszcze starszego
    znokautuje :)

    > Nieweażne:P To tylko figura reteroyczna. I tak nie napiszesz i tak nie
    > dostaniesz odpowiedzi. Ma pokazać, że dalej jest mityczny naukowy
    > konsensus a ty pytając jesteś szurem:P

    T-tam :)

    > A dlaczego nie ma? Technologia jest, wmRNA się o wiele prościej
    > updejtuje. Ja wiedzę trzy możliwości:

    Nie wiem dlaczego, ale gdzieś czytałem, że z omikronem coś nie wyszło.
    Może być np. kwestia taka, że nie każde białko, w nie każdym położeniu
    zapewnia skuteczną reakcję systemu immunologicznego, a te co zapewniają
    mogą nie być aż tak trywialne do "zaprogramowania", albo w postaci
    izolowanej mogą być toksyczne, albo albo albo. Nie znam się zupełnie na
    tym :)

    > - z jakiegoś obiektywnego powodu nie wychodzi.
    > - a po co fajzer miałnby to robić skoro mamy zakontraktowane stare i
    > dalej sobie je produkuje i sprzedaje na przukład nie potrzebującej ich
    > polsce z nie 15 dolców za sztukę? Co więcej umowę ma właśnie na te, a
    > jakją rozwiąże i będzie chciał podpisać nową, to kliejnci już nie będą
    > chcieli:P

    Nawet w tym co gdzieindziej cytowałem była mowa o dostosowaniu do nowych
    szczepów.

    > - jak jest dopuszczana zmiana szczepionki na grypę? Updejt preparatujest
    > pewnie jakoś wpisany w procedury dopuszczające - może w trybie
    > przyspieszonym takiej możliwości nie ma?

    Nie wiem, ale w tak medialnym przypadku raczej spodziewam się
    faktycznych problemów technicznych niż spisku.

    > 1 - Jednym zdaniem dlaczego tej zupdejtowanej szczepionki nie ma?
    >
    > 2 - No i nie jest prawdą, że obecna działa. Zadaniem szczepionki z
    > definicji jest zapobieganie zachorowaniu. Lżejszy przebieg to tylko
    > nagroda pocieszenia - nie zepchniesz nią epidemidodefenywy a taki jest
    > cel szczepionek,

    Oczywiście, że działa, choć nie działa idealnie.

    --
    Marcin