eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDura lex, sed lex › Re: Dura lex, sed lex
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagw171.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    Date: Mon, 30 Oct 2023 19:17:13 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1ebie2sj4vte1.1m0cdo9u19cw4$.dlg@40tude.net>
    References: <uhlkjm$3s24g$1@dont-email.me> <kut%M.26797$2Dq2.6066@fx08.ams1>
    <uhm1lk$ema$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <YQB%M.169001$6sw7.155831@fx15.ams1>
    <uhnsgd$3ds$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uhomif$e20$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <1bhb56jf81vhp$.1cbvfuaspi4c8.dlg@40tude.net>
    <uhooj0$4de$2$Shrek@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: aagw171.neoplus.adsl.tpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aagw171.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.178.171";
    logging-data="29758";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:H1PUY1DmdF6JaalJBDAnq8ifdu4=
    sha256:Cu5p0LWQpEz/9+AQ9FngIos7LqOC4EK2Tr2t9hrkens=
    sha1:i/BVICShbNixoShL4h5RP1fMu7A=
    sha256:03cnhU7Obof4Y+HSQ1pzHhXyoCnjvgA+M6ZW/GyW+y4=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:843136
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 30 Oct 2023 18:25:09 +0100, Shrek wrote:
    > W dniu 30.10.2023 o 17:55, J.F pisze:
    >>>> Albo jeśli zasnął za kierownicą i pojazd zmieniał pas w sposób
    >>>> niekontrolowany?
    >>> To dalej kierowca BMW nie ma prawa mu z tego powodu wjechać w dupę. Mógł
    >>> nie zapiedalać to by nie wjechał.
    >>
    >> A tego nie udowodnisz, bo nie wiadomo, w jakiej odległosci zajechal
    >> droge. Moze i przy 140km/h bmw tez byłby wypadek.
    >
    > Może, i dalej byłaby to wina kierowcy BMW.

    W zasadzie nie, bo mu drogę zajechano.
    Co prawda skutki przy przepisowej predkosci byłyby inne ... ale to tez
    trudno udowodnic.

    >>> A że chuja możesz udowodnić kierowcy
    >>> kii (więc jego wyimaginowana "wwspółwina" jest równa ziobro) a wina (lub
    >>
    >> Ale ponoć są jakies ślady na asfalcie.
    >
    > No są - i jednoznacznie wskazują że BMW zmieniało z lewego na środkowy.
    > Z któregokolwiek by nie zmieniała KIA ma w takim układzie pierwszeństwo.
    >
    >> (Tzn ślady są, trudniej nam, amatorom, powiedziec co oznaczają)
    >
    > No co mogą oznaczać ślady z lewego na środkowy (nawet nie do końca) i
    > potem bączki, w połaczeniu z filmem>?

    Bączki są po niecentralnym uderzeniu - co od razu widać, skoro jedno
    koło urwało.
    A po/w bączkach, to juz ślady rózne mogą być.

    >>> jak wolisz współwina) kierowcy BMW jest bezsprzeczna, to winnym w
    >>> całości pozostaje kierowca BMW.
    >>
    >> Mow tak dalej, to jeszcze AS uzna, ze uczciwy proces mu w Polsce nie
    >> grozi :-)
    >
    > No ale o co ci chodzi - Wina kierowcy BMW jest bezsporna.

    Przed procesem mówisz, ze bezsporna?
    To jest bezsporny dowód, ze proces uczciwy nie będzie :-)

    > Potencjalna
    > "współwina" KII wyimaginowana przez roberta nie do udowodnienia więc
    > równa ziobro. Dalej masz równanie: Wina=wina_BMW+wina_KII. Podstawiasz
    > wina_KII=ziobro > Wina=WinaBMW+ziobro > Wina=WinaBMW cbdu.

    A do udowodnienia jest, ze zadnej winy kia nie ponosi?
    Bo wiesz co tam u nas w prawie zapisano - wątpliwosci tłumaczy sie na
    korzyść oskarżonego.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1