  • Data: 2006-01-07 13:35:27
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: websafe <d...@s...over.the.rain.bow> szukaj wiadomości tego autora

    ape wrote:
    > nie rozumiesz, ze przeciez zyjemy w kraju odwrotnym?
    > czesto bywam w niemczech - a wiec w kraju slynacego z ordnungu (czyli
    > slawnego niemieckiego porzadku): zero bramek w metrze, zero osilkow w
    > marketach itp. a przy tym wszystko w miare logicznie oraz funkcjonalnie
    > zorganizowane.

    Nie wiem gdzie Ty byłeś w metrze w Niemczech, ale ja bywałem tam
    gdzie bramki były, do tego NIE można było wejść bramką wyjściową
    bez przeskakiwania, gdyż były to bramki obrotowe, obracające się
    tylko w jednym kierunku (odpowiednim dla wejscia i przeciwnym
    dla wyjscia). Weź też pod uwagę, że Niemcy mają trochę inną
    mentalność niż Polacy. A gadanie w stylu "w Niemczech jest lepiej niż u nas"
    to typowe, nie potrafię nazwać tej grupy ale wiem, że takich ludzi
    kompletnie nie trawię, bo oni wszedzie będą nieszczęśliwi.