  • Data: 2006-01-07 13:33:41
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobiście mam wrażenie że tam warcholstwo i egoizm są nie tak częstą
    przypadłością obywateli i kto wie czy po prostu nie trzeba im bramek i tabliczek by
    umieć się zachować odpowiednio bez nich.

    BTW: Znajomi wyjeżdżający np. do Anglii do pracy zgodnie podkreślają jedną
    obserwację: tam ludzie są ogólnie rzecz biorąc kulturalniejsi.
    Podejrzewam że im po prostu nie trzeba tłumaczyć że wychodzenie wyjściem i
    wchodzenie wejściem jest po prostu praktyczniejsze dla ogółu (choć może czasem
    upierdliwe dla jednostki).

    -> http://usenet.pomocprawna.info