  • Data: 2006-01-07 13:56:09
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:dpobt0$5eg$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ktoś kompetentny zorganizował ruch w określony sposób. Byc może nie wiesz
    > albo nie rozumiesz dlaczego ale to nie ma nic do rzeczy - masz
    > przestrzegać zasad.

    Z kompetencją to jest różnie, w Gorzowie Wlkp. tak poprowadzono ścieżkę
    rowerową, że centralnie na jej środku stoją słupy oświetleniowe. Ścieżka
    jest na tyle wąska, że przejechać nię nie sposób. I co teraz mam zrobić,
    jeździć ścieżką rowerową i się zabić, czy jednak złamać przepisy?

    http://www.gorzow.mm.pl/~kovalek/01.jpg
    http://www.gorzow.mm.pl/~kovalek/02.jpg

    Już raz policja chciała mnie ukarać za jeżdżenie drogą, ale jakoś zawsze
    po odmowie przyjęcia mandatu, sobie odpuszczali po słowach, że tak długo,
    jak na ścieżce będą stały słupy, to będę jedzić drogą. A ja czekam i czekam,
    aż mnie do tego sądu grodzkiego zawloką...