  • Data: 2006-01-07 14:00:59
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z kompetencją to jest różnie, w Gorzowie Wlkp. tak poprowadzono ścieżkę
    > rowerową, że centralnie na jej środku stoją słupy oświetleniowe. Ścieżka
    > jest na tyle wąska, że przejechać nię nie sposób. I co teraz mam zrobić,
    > jeździć ścieżką rowerową i się zabić, czy jednak złamać przepisy?

    To oczywiste że jeśli miałbyś się zabić nie łamiąc przepisów to nie poniesiesz
    konsekwencji za ich złamianie. To abecadło prawnicze (stan wyższej konieczności,
    obrona konieczna, zasada imposibillum nulla obligatio itp) zarówno na gruncie
    prawa cywilnego jak i karnego.

    W tym wątku (wątkach) mówimy raczej op tym że komuś nie chce się przejść kilka
    czy kilkanaście metrów do wyjścia mimo, że nic powąznego mu w związku z tym nie
    grozi, a już w szczególności wyjście wyjściem nie grozi śmiercią ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info