  • Data: 2006-01-07 13:50:35
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie na temat mocium panie;)Napisz coś proszę o podstawach prawnych,
    > bo mi jakoś nie pasuje do tej Twojej kultury nakaz cofania sie pół
    > kilometra do "WEJŚCIA" żeby wyjść,

    Przypomina mi się wiersz o kwoce która wychowywała inne zwierzęta ;)

    Nie zapominaj że w sklepie nie jesteś u siebie.

    Podstawą prawną dla działań podmiotu prowadzącego sklep jest prawo rzeczowe
    jakim dysponuje np firma czy osoba prowadząca sklep do terenu, na którym się za
    jego przyzwoleniem znajdujesz.
    Jako osoba uprawniona do władania daną rzeczą (np. jako właściciel, dzierżawca,
    najemca sklepu itp.) może w każdej chwili i bez dawania jakichś szczególnych racji
    nawet Cię z niego wyprosić.
    Proszenie abyś dostosował się do organizacji ruchu w miejscu które nie należy do
    Ciebie jest tylko delikatnym przejawem uprawnień jakie firma czy osoba
    prowadząca sklep ma do terenu tegoż sklepu.

    Jak nie chcesz się dostosować - nie musisz.

    -> http://usenet.pomocprawna.info