  • Data: 2006-01-07 13:43:27
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
    news:dpocr2$uur$1@news.mm.pl...

    > > Ktoś kompetentny
    >
    > Naprawdę jesteś aż tak naiwny?

    Właściciel lub zarządca obiektu ma do tego prawo (czyli kompetencje).
    Gdzie tu miejsce na naiwność?

    > Bo co? Bo pójdę do więzienia albo zapłacę karę grzywny za to, że weszłam
    > wyjściem?

    Siorbanie i bekanie przy stole nie jest zakazane, robisz to?

    > BTW - możesz mi wskazać ustawę regulującą ruch w hipermarketach?

    Wskaż mi przepis nakazujący kłanianie sie znajomym, ustępowanie starszym,
    mycie zębów itp. Nie ma takich przepisów więc ty tego nie robisz?
    Czy naprawdę na wszystko potrzebujesz podstawy prawnej i przymusu?

    > Wszelkie zakazy i nakazy wejście i wyjścia to tylko wymysł lokalnych
    > władz i to wymysł_niczym_nie uzasadniony.

    To że ty nie dostrzegasz w tym celu nie znaczy że go nie ma.

    > Jak Ci każą opuszczać na chwilę spodnie
    > przed wejściem, to też się dostosujesz, bo "ktoś kompetentny
    > zorganizował to w określony sposób.

    Kup sobie większy beret :/

    > Wchodź sobie zatem potulnie z koszyczkiem (bo wózków zabrakło) do
    > Media-Marktu, bo Pan Ochroniarz tak kazał

    Nigdy nie byłem w MM, ale widzę że ty jesteś bywalcem, to wszystko
    wyjaśnia...

    > Albo czekaj na naprawę zaciętej bramki
    > wyjściowej, choć spokojnie możesz wyjść bramką wejściową.

    W poście Renaty nie było nic o awarii bramki, sama to wymyśliłaś.

    > No ale zasady są zasadami, prawda?

    TAK!

    > Powodzenia - ja (jeśli nikomu nie szkodzę) wybieram zdrowy rozsądek.

    Skąd go bierzesz, z Media Markt?