  • Data: 2006-01-07 14:07:19
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "websafe" <d...@s...over.the.rain.bow> napisał w
    wiadomości news:dpog57$33g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > :
    >
    > Nie wiem gdzie Ty byłeś w metrze w Niemczech, ale ja bywałem tam
    > gdzie bramki były, do tego NIE można było wejść bramką wyjściową
    > bez przeskakiwania, gdyż były to bramki obrotowe, obracające się
    > tylko w jednym kierunku (odpowiednim dla wejscia i przeciwnym
    > dla wyjscia).

    znam berlinski u-bahn i s-bahn od spandau poprzez zoo po rudof, od
    ostbanhof poprzez neukoln po brandenburg. naprawde znam te siec i na
    zadnej z wymienionych przeze mnie stacji ( a bywam czasem i na innych)
    nie zauwazylem bramek.
    zatem na ktorych stacjach sa opisane przez ciebie bramki?

    > Weź też pod uwagę, że Niemcy mają trochę inną
    > mentalność niż Polacy. A gadanie w stylu "w Niemczech jest lepiej niż
    u nas"
    > to typowe, nie potrafię nazwać tej grupy ale wiem, że takich ludzi
    > kompletnie nie trawię, bo oni wszedzie będą nieszczęśliwi.

    nie jestem szwabofilem, a wrecz odwrotnie, wiec nie ten adres

    --
    pozdro
    ape