  • Data: 2021-03-10 10:19:38
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 10-03-2021 o 04:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > Serio? www.google.pl -> ilośc zgonów gus
    > https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/ludno
    sc/zgony-wedlug-tygodni,39,2.html

    4
    >Co ciekawe: w październiku 2020 zakończyło się 411 tys.
    >hospitalizacji i było to o 35% mniej niż w październiku 2019,

    >Wiec powtarzanie informacji o przepełnieniu szpitali jest niezasadne,

    Niekoniecznie, bo jeszcze masz czas tej hospitalizacji, skoro podaja
    tylko zakonczone.
    Poza tym to pazdziernik - zgony rozpedzily sie na dobre w listopadzie.

    Jest tez jeszcze mozliwosc, ze pacjentow w pazdzierniku trafilo tyle
    samo ... ale stan byl gorszy, wiec wypuscili w listopadzie ...

    >czym mówiłem, ponieważ wiedzę miałem od lekarzy, teraz wychodzi to w
    >statystykach. Problemem zatoru nie był brak miejsc, a procedury.

    Tam masz informacje, ze najwiecej, 15% to choroby ukladu krazenia ...
    a czy czesci oddzialow/szpitali nie zmienili na "jednoimienne" ?

    Choc z drugiej strony ... jak karetka czeka pod szpitalem, to nie
    jedzie po nastepnego pacjenta, byc moze z zawalem, i ten pacjent moze
    juz nie bedzie hospitalizowany ...

    J.