  • Data: 2021-03-10 17:27:46
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 10-03-2021 o 14:32, J.F. napisał:

    >bezsensownie robili wszelkie procedury, skoro i tak nie zadziałały, a
    >przypomnę, była na oddziale "czystym", więc trafiają tam ludzie po
    >tych wszystkich szopkach, a i tak ktoś zaraził.

    No, jesli zakazenia nie uda sie uniknac, to istotnie nie warto szopek
    robic ... ale chyba nie ma tak, ze wszyscy pacjenci szpitali sa
    zarazani, wiec moze jednak warto szopki robic.

    A w dodatku widzisz - brak szopek ma skutek smiertelny ...

    >Niektórzy pewnie tak, ale procedury spowodowały paraliż calowita a
    >nie miejscowy.

    I mowisz, ze to te "procedury" winne, a nie np przeciazenie szpitali?
    Bo zamiast zakonczen hospitalizacji lepiej by bylo zajetosc lozek
    podac ...

    J.