  • Data: 2021-03-10 12:26:18
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-03-2021 o 11:59, Budzik pisze:

    > Jaki system był wczesniej? Ze karetki nie dojezdzały do pacjentów bo
    > czekały przed szpitalami?
    > Sorry, ale głupoty opowiadasz.

    nie pisałem o karetkach, choć tak zdarzały się, jak miałem złamana rękę,
    to przyjechała karetka z pacjentem z innego szpitala, żeby go przyjąć
    musiała być zgoda 2 lekarzy, jeden dał od razu, drugi powiedział, ze
    zaraz zejdzie, po kilku awanturach (zrobionych juz przez recepcjonistki)
    w końcu po 4 godzinach lekarz raczył zejść. Karetka czekała... Ja
    spędziłem tam 8 godzin. Mógłbym pójść normalnie do ortopedy i tam też
    mogli mi założyć gips, ale nie, procedura taka, że musiałbym mieć
    skierowanie od lekarza POZ, a tu się okazało, że jakaś grypa wtedy była
    i kilka dni musiałbym czekać na wizytę... Kilka dni czekać ze złamaniem
    - super. Tak to nie od teraz są bzdury, teraz jest ich więcej.

    > Rozumiem, skoro podważasz samego covida per se no to niewatpliwie sie
    > nie dogadamy.

    czemu miałbym podważać chorobę, która przeszedłem?

    > Wez tylko pod uwage ze osoby zakwalifikowane jako zgony covid to sa
    > osoby ktore akurat trafiły pod opieke medyczna wiec udało im sie to
    > sito przejsc.
    > trafiły tam, czasami miały jakies inne choroby (ale w sumie kto po 40
    > nie ma?) przy czym z tymi chorobami mozna zyc wiele lat normalnie
    > fukcjonujac. Choroby serca, cukrzyca - wiele jest takich chorób.
    > A tu nagle przyszła "grypa" i zabiła 30 tysiecy pacjentów dodatkowo.
    > No bez jaj...

    Tam gdzie nie było problemów z opieką medyczna nie było tylu
    nadmiarowych zgonów - ciekawe nie? Co do samego covida. Babcia bratowej
    trafiła do szpitala z innymi chorobami. W szpitalu - ponoć na czystym
    oddziale została zarażona covidem. Trafiła na oddział covidowy, gdzie
    uwaga przestano ją leczyć na inne choroby. Po 3 tygodniach nie miała juz
    objawów covida, ale nikt nie zbadał jej drugi raz. Zmarła, bo jej nie
    leczono po kolejnym tygodniu, bo miała nieleczone inne choroby. Wpisano
    covid.

    Wiem o wielu innych podobnych przypadkach. Ale nie więc chcesz, to wierz
    w przekaz oficjalny.

    --
    http:///zrzeda.pl