  • Data: 2021-03-10 14:32:16
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 10-03-2021 o 13:17, J.F. napisał:

    >Każda DOBRA przychodnia ortopedyczne ma na miejscu rentgena i jest to
    >robione na miejscu. Tylko, zeby dostać się do przychodni
    >ortopedycznej, musisz mieć skierowanie.

    A to nawet nie wiem, gdzie taka przychodnia jest ... czesto ortopeda
    to przyjmuje w przygodnym gabinecie, ale ja nie chodzilem, to nie
    szukalem dobrego.

    >Dawniej nie trzeba było, ale chyba PO wprowadziło, ze trzeba idąc ze
    >złamaną ręką do przychodni mieć skierowanie.

    I do okulisty po nowe okulary, itp.

    >Wiec większość ludzi idzie na SOR, choć jest to niepotrzebne
    >blokowanie SOR-u.
    >W dobrej przychodni gipsowanie też jest na miejscu.

    W szpitalu/pogotowiu tez jest wszystko na miejscu, wiec co sie dziwic,
    ze pacjent idzie tam :-)

    >właśnie o tym pisałem. Tylko u mnie lekarz, żeby skierowac mnie na
    >rentgen zszedł po ponad godzinie

    No tak to jakos wyglada - to pierwsze czekanie w poczekalni.
    Ale o to nawet nie mam pretensji - widac, ze ludzi duzo, trwa.
    Tylko potem zdjecie zrobia, i tu pare godzin czekania, zupelnie nie
    wiadomo na co :-)

    >O tym właśnie piszę. Załamana służba zdrowia, która często była
    >przeciążana, dodatkowo przeciążono ją bezsensownymi procedurami. CO
    >sparaliżowało ja kompletnie i doprowadziło do nadmiarowych zgonów.

    Czy tak bezsensownymi ... babcie zarazono wirusem, jak piszesz.
    Czyli bezsensownie testowali, czy sensownie, ale nieskutecznie ?

    A paraliz ... czy troche nie sa mu winni sami lekarze, bo ja tam
    wczesniej widzialem, ze oni sami potrafia zdezorganizowac prace ...

    J.