  • Data: 2021-03-10 13:29:25
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 10-03-2021 o 11:59, Budzik maisał:

    >bo mają procent od tego za ile zbudują? Paru znajomych może zarobić?
    >Innej przyczyny nie ma. Tym bardziej, że szpitale prywatne
    >proponowały miejsca w swoich szpitalach taniej niż na narodowym.

    No, wezcie jeszcze pod uwage, ze nikt nie wiedzial na pewno, jak to
    sie rozwinie.
    Lepiej miec przygotowany szpital tymczasowy, niz wozic pacjentow
    miedzy wojewodztwami.

    Co prawda byly juz doswiadczenia w GB, gdzie takie szpitale okazaly
    sie niewypalem, ale kto zagwarantuje, ze u nas tez tak wyjdzie ?

    Szczegolnie, ze od poczatku szlismy inna droga.

    >Jak napisałem, po rozmowie z lekarzami, większość z nich twierdz, że
    >to wina bezsensownych procedur, gdzie testuje się osobę bez objawów
    >ze złamaną nogą i to jeszcze testuje się tak, że to i tak niewiele
    >informuje

    czy tak bez sensu ... przetestujesz, bedziesz wiedzial, czy polozyc na
    oddzial "czysty" czy "covidowy".
    Tylko ze test PCR trwa kilkanascie godzin lub dluzej, wiec co ... do
    tego czasu w jednoosobowej izolatce ?

    A testy szybkie ... na poczatku byly bardzo zawodne.

    >Ale to nie jedyny przypadek. Przecież niedawno robiono badania
    >nauczycieli, tyle że robiono je bez sensu, bo badano, czy mają
    >covida, zamiast zbadać, czy nauczyciele mają przeciwciała, wtedy
    >byliby bardziej bezpieczni.

    Owszem, ale ... co z tymi, co nie maja ?

    >No ale test PCR jest droższy niż badanie ilościowe na przeciwciała, a
    >to, ze PCR w tym wypadku nie dał żadnej sensownej informacji, co z
    >tego.

    Tylko z badana statystycznych wyszlo, ze iles tam % ludzi z
    przeciwcialami ma tez wirusa.
    I nie wiadomo:
    -taka norma i zarazaja,
    -akurat trafiono we wzrost epidemii i duzy procent ludzi zlapalo
    wirusa niedawno,
    -normalna sytuacja ... i nie zarazaja.

    I co - przetestowac na przeciwciala i skierowac do szkoly ?
    Ale ktorych - tych co maja przeciwciala, czy tych, co nie maja ?

    To moze bez sensu testowac nauczycieli na przeciwciala ?

    Szczegolnie, jesli test drozszy niz szczepionka :-)

    J.