  • Data: 2021-03-10 07:28:12
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-03-2021 o 04:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Serio? www.google.pl -> ilośc zgonów gus
    > https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/ludno
    sc/zgony-wedlug-
    > tygodni,39,2.html

    > Zapewne i to i to.

    a'propos ciekawych danych, to ministerstwo zdrowia opublikowało raport o
    hospitalizacji za październik 2020
    https://zdrowedane.nfz.gov.pl/course/view.php?id=144
    Co ciekawe: w październiku 2020 zakończyło się 411 tys. hospitalizacji i
    było to o 35% mniej niż w październiku 2019,

    Wiec powtarzanie informacji o przepełnieniu szpitali jest niezasadne, o
    czym mówiłem, ponieważ wiedzę miałem od lekarzy, teraz wychodzi to w
    statystykach. Problemem zatoru nie był brak miejsc, a procedury.

    --
    http://kaczus.ppa.pl