  • Data: 2021-03-10 11:59:53
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski k...@p...onet.pl ...

    > Nie z covida, a z paniki wywołanej covidem, która jest sztucznie
    > podkręcana

    Sztucznie? rozumiem, ze podwazasz naukowe podejscie które mowi ze
    covidzik jest odrobinke bardziej niebezpieczny niz grypa bo zabija
    odrbinke wiecej osób które na niego choruja?

    > system był taki już wcześniej, zobacz w każdym sezonie grypa i
    > zobacz nagłówki gazet. Tyle, że wcześniej blokowano dostęp do
    > lekarzy rodzinnych, a teraz szpitale. Zresztą jak ktoś złamał
    > rękę/nogę dawniej to tez spędzał w poczekalni na Sorze po kilka, a
    > nawet kilkanaście godzin... To nic nowego, kiepskie rozwiązania
    > były wczesniej, teraz dodano kilka nowych idiotycznych. Bo nie
    > rozumiem, czemu po złamaniu musisz udać się do lekarza pierwszego
    > kontaktu albo na SOR, aby dostac skierowanie do ortopedy.

    Jaki system był wczesniej? Ze karetki nie dojezdzały do pacjentów bo
    czekały przed szpitalami?
    Sorry, ale głupoty opowiadasz.

    > Ponieważ rzadko przyczyną w tym drugim przypadku jest sam covid.
    > Ba często covida tam nie ma, tylko ktos ma test dodatni. Dlatego
    > sami lekarze rozgraniczają w dyskusjach te przypadki. I nie jest
    > to żaden marketingowy chwyt. Jak pisałem - popytaj lekarzy. Część
    > z nich wypowiada się w sieci i mediach pod swoimi nazwiskami.
    > Zresztą część doradców rządowych też inaczej mówiła nim dostali
    > rządowe posady, teraz mówią jak mają przykazane, choć czasem i tak
    > coś chlapną.

    Rozumiem, skoro podważasz samego covida per se no to niewatpliwie sie
    nie dogadamy.
    Wez tylko pod uwage ze osoby zakwalifikowane jako zgony covid to sa
    osoby ktore akurat trafiły pod opieke medyczna wiec udało im sie to
    sito przejsc.
    trafiły tam, czasami miały jakies inne choroby (ale w sumie kto po 40
    nie ma?) przy czym z tymi chorobami mozna zyc wiele lat normalnie
    fukcjonujac. Choroby serca, cukrzyca - wiele jest takich chorób.
    A tu nagle przyszła "grypa" i zabiła 30 tysiecy pacjentów dodatkowo.
    No bez jaj...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,