    Subject: Re: policja pomaga
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5cf57e12$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf63d69$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf68721$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf690f6$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf69ff9$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cf7d9d1$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 5 Jun 2019 21:24:17 +0200

    W dniu 05.06.2019 o 17:01, J.F. pisze:

    > Ale tylko pare godzin pozyl, wiec duzo tego alkoholu nie rozlozyl.

    Od zdarzenia do śmierci myślę, że paredziesiąt godzin upłynęło. Najpierw
    sie bujali z gościem, potem był w aresztach, a na końcu "dzień później
    umarł w szpitalu".

    > No nie, ale to rzecznik powinien podac, ze odmowil badania :-),

    Czemu powinien? Dziennikarz, to nie sąd. Poza tym ujawnianie przed
    rozprawą informacji, to przestępstwo samo w sobie. No i nie wykluczone,
    ze nikt go o to nie pytał. Przedmiotem sprawy jest niewłaściwie wykonane
    badanie, a nie to, czy sam pokrzywdzony był nietrzeźwy, bo nie ma
    zakazu7 bycia nietrzeźwym i wywracania się w lesie.

    > Ten z Izby nie ?

    Zauważ, że facet na izbie w ogóle nie był, skoro policjanci w aresztach
    zauważyli, że z nim gorzej.

    > No to podpisany papier z wynikiem badania.

    Może ejst, a może nie ma. Skąd to wiadomo? I przede wszystkim czemu
    miałby ktoś o tym dziennikarzy informować?