  • Data: 2019-06-06 01:44:40
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Jun 2019 23:35:17 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wiesz, tylko o ile miało to znaczenie dla jego ratowania. Weź pod uwagę,
    > że uzyskanie wyniku takiego badania, to kilka godzin na biedę. Pacjent
    > może nie dożyć wyniku.

    A jak chcesz go ratowac, jesli nie wiadomo co mu jest ?

    Przeciez nawet jak dowozacy policjant powie
    "walil glowa w kaloryfer w celi", to trzeba sprawdzic, co mu tak
    zaszkodzilo, ze walił :-)

    > W praktyce policjanci wiedzą, że badanie do osadzenia jest konieczne i
    > mogą podjechać do szpitala w drodze do aresztów.

    Tak podejrzewam, ale o 5-tej trzeba bylo w druga strone.

    > "Rozległe" nie jest synonimem "widoczne". Zauważ, że nikt - poza kilkoma
    > osobami na grupie - jakoś takich insynuacji nie uskutecznia. Skoro

    A przeciez z papierow to jasno wynika :-)

    > biegły jakoś stwierdził, ze istnieją podstawy do przedstawienia zarzutu
    > lekarce, to zakładam, że w opinii ustalił, że obrażenia w chwili badania
    > były i powinna je zauważyć. Na jakiej podstawie, to już jego sprawa i

    A kto mu placi i za co ?
    Moze mial nie sprawdzac innych hipotez :-)

    A zawieszono zamieszanych w sprawe policjantow, do czasu otrzymania
    opinii bieglego ?

    > ostatecznie sądu.

    Sad sie przeciez nie zna, bo medycyny nie studiowal.

    > Czemu Policja? To znaczy też może, ale zasadniczo jest kilka innych do
    > tego powołania służb.

    byc moze. Zaraz ... a w ustawie nie jest wprost Policja wymieniona ?

    > Powinna. Wszyscy ludzie - przykładowo - powinni być zdrowi, bogaci i
    > szczęśliwi. Tylko życie o tym nie wie. Nie wiem, czy ta komenda miała
    > takie urządzenie, czy nie. Nie widzę żadnej wzmianki, by nie mieli
    > takiego urządzenia.

    Skoro stosuja takie zatrzymania, to musza miec, bo jak sprawdza, ze
    nietrzezwy ?
    A nawet dwa, na wypadek awarii jednego :-)

    > Tylko kto to zrobił? Skąd wiesz, że policjant?

    Rzecznik prokuratury.

    > Jaka tu rola rzecznika? Idę o zakład, ze nawet nikt go o to nie zapytał.
    > jakby wpadł na to, by zapytać, to by napisał, ze odmówiono mu
    > informacji. Ale wówczas już zamysł artykułu to osłabiło, bo jest różnica
    > pomiędzy zatrzymaniem do wytrzeźwienia trzeźwego od sytuacji, gdy go
    > zatrzymali do wytrzeźwienia, ale dziennikarz nie wie, czy był pod
    > wpływem i nawet o to nie zapytał.

    "O zarzutach poinformował w piątek PAP rzecznik łódzkiej prokuratury
    Krzysztof Kopania"

    Hm ... ciekawe jak poinformowal ... pisemnie, emailem ?

    > Lekarki raczej o to nikt nie pytał, bo jakby miała to niby sprawdzić?

    Po silnym zapachu alkoholu i charakterystycznym zachowaniu :-P

    J.