  • Data: 2019-06-05 22:56:08
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cf811d4$0$17365$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 05.06.2019 o 16:54, J.F. pisze:

    >Zazwyczaj wzywają za pośrednictwem Dyżurnego, choć osobiście uważam
    >za błąd i sam zadzwonić i wyjaśnić o co chodzi. Pytanie, co tam
    >patrol
    >robił przed karetką? Ja tam kilka pomysłów mam, ale to domysły.

    Jesli wezwano jednoczesnie policje i karetke,
    albo przy wzywaniu karetki ktos powiedzial, ze pobicie i policje
    wezwal CPR ...

    >Moim zdaniem właśnie takie rzeczy dziennikarz powinien ustalić.

    No ale jak - rzecznika ma pytac ?
    Rzecznik pewnie niewiele wie, bo sie 15 minut zapoznawal ze sprawa,
    a przeciez w ogole nie moze nic ujawnic, bo przestepstwo :-P

    Poza tym patrzac wyzej - to pytanie wydaje mi sie bardzo nieciekawe,
    jest wiele ciekawszych :-)

    J.