  • Data: 2019-06-05 21:02:42
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.06.2019 o 16:54, J.F. pisze:

    > Przy ludziach ? Malo prawdopodobne.

    No i w jakim stopniu odwołanie karetki ma na wpływ? Po za tym
    przypominam, że pogotowie wezwano, zanim policjanci tam przyjechali. Co
    oczywiście nie wyklucza, że facet najpier "wycią orła", a potem
    policjanci rannego bili pałkami po glowie, ale troche wydaje się
    nieparwdopodobne - zwłaszcza w obliczu wielu świadków.

    > No wlasnie ... ale moze maja dobre uklady w CPR, wszak pewnie czesto
    > wzywaja karetke ..

    Zazwyczaj wzywają za pośrednictwem Dyżurnego, choć osobiście uważam to
    za błąd i sam zadzwonić i wyjaśnić o co chodzi. Pytanie, co tam patrol
    robił przed karetką? Ja tam kilka pomysłów mam, ale to domysły. Moim
    zdaniem właśnie takie rzeczy dziennikarz powinien ustalić.