  • Data: 2019-06-05 23:14:51
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.06.2019 o 22:56, J.F. pisze:

    > Jesli wezwano jednoczesnie policje i karetke,
    > albo przy wzywaniu karetki ktos powiedzial, ze pobicie i policje wezwal
    > CPR ...

    Policji już od dłuższego czasu wezwać się nie da, bo 997 przełączono na
    CPR.

    > No ale jak - rzecznika ma pytac ?
    > Rzecznik pewnie niewiele wie, bo sie 15 minut zapoznawal ze sprawa,
    > a przeciez w ogole nie moze nic ujawnic, bo przestepstwo :-P

    No ale w takim wypadku na co tu gardłować? Tak naprawdę z tego artykułu
    nic nie wynika poza stwierdzeniem, że biegły stwierdził, że lekarka nie
    zbadała należycie.

    > Poza tym patrzac wyzej - to pytanie wydaje mi sie bardzo nieciekawe,
    > jest wiele ciekawszych :-)

    To zależy dla kogo. Fakt, że dyskusja ta uzmysłowiła mi, że tu coraz
    mniej osób chcących podyskutować, albo się czegoś dowiedzieć.