    From: zdzis <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Date: Wed, 22 Jun 2005 17:04:31 +0200
    Sender: j...@o...pl@xdsl-5461.zgora.dialog.net.pl

    Renata Gołębiowska wrote:

> [...]
    http://rowery.trojmiasto.pl/news.phtml?id_news=10380
    &order=&lewa=&prawa=1&strona=6

    > Wyczytałam, że :
    > "brak oznaczeń powoduje chaos. Nowe ścieżki, wyróżniające się
    > kolorowym asfaltem problem ten eliminują stuprocentowo."

    Zawsze czytasz od srodka?
    "Niestety zdarza się (szczególnie w przypadku "starych" ciągów, malowanych
    na chodnikach - np. wzdłuż ul. Chłopskiej), że nie wiadomo która strona
    chodnika komu służy (pieszemu czy rowerzyście) - brak oznaczeń powoduje
    chaos. "

    > Poza tym, wciąż nie rozumiesz, że kolor nie stanowi ścieżki? Żeby
    > ścieżka była ścieżką, muszą być odpowiednie znaki.

    Jezeli jest znak na poczatku sciezki i jezeli urzednicy miejscy twierdza ze
    to jest sciezka to mysle ze to jest sciezka. Natomiast jezeli jestem gdzies
    w srodku (pomiedzy znakami) to sciezka rozni sie od chodnika tylko kolorem.
    Tak trudno zrozumiec?

    Tak, dalej tak twierdze - patrz wyzej.