  • Data: 2005-06-22 14:50:09
    Temat: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <d9btvm$p5m$1@news.onet.pl>, zdzis wrote:

    > W Gdansku sa takie (i gorsze) sciezki. Prosze sobie np. przeczytac o tym np.
    > tutaj pod "Interakcja rower - pieszy"
    >
    > http://rowery.trojmiasto.pl/news.phtml?id_news=10380
    &order=&lewa=&prawa=1&strona=6

    Wyczytałam, że :
    "brak oznaczeń powoduje chaos. Nowe ścieżki, wyróżniające się
    kolorowym asfaltem problem ten eliminują stuprocentowo."

    Poza tym, wciąż nie rozumiesz, że kolor nie stanowi ścieżki? Żeby
    ścieżka była ścieżką, muszą być odpowiednie znaki.

    > Az mnie korci, zeby sobie podworowac w ten desen, ze to "nie patrzy ktoredy
    > jedzie" i dodac cos w rodzaju "ufam, ze nie ma Pani prawa jazdy".

    Ale że o co niby chodzi? Że niby wciąż twierdzisz, że są ścieżki,
    które od chodnika różnią się tylko kolorem?

    Renata