  • Data: 2005-06-22 17:02:14
    Temat: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Od: zdzis <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Źle. Link miał być na temat, że jedyną różnicą miedzy ścieżką a
    > chodnikiem jest kolor. Powtarzam nie ma takich ścieżek.
    Zaczynam sie zastanawiac czy robisz to zlosliwie, czy na prawde nie
    rozumiesz. Stoje przy sciezce, patrze - sa dwa pasy: jeden bialy, drugi
    buraczkowy. Z mojego punktu widzenia sciezka rozni sie od chodnika tylko
    kolorem. Z punktu widzenia czlowieka na ktorego najechano rowniez - nie
    oczekujesz chyba, ze przefrune na poczatek sciezki i obejrze sobie
    wszystkie znaki.

    > I artykuł też
    > o tym nie mówi. A poza tym jest to przecież "opinia autora" i "ty się
    > z nią nie zgadzasz".
    Nie zgadzam sie z opinia, ze roznokolorowe sciezki rozwiazuja sprawe,
    zgadzam sie, ze sa roznokolorowe. Teraz juz cos jasniej?

    > Nie. Przeciwko stwierdzeniu, że "ścieżka różniła się od chodnika tylko
    > kolorem".

    To znaczy co ... czym jesze sie roznila, znakiem w odleglosci 150 m, ktory
    jest ustawiony tylem do potraconego pieszego? Czy moze zapisem w uchwale
    Rady Miejskiej, z ktorym sie ten czlowiek powinien zapoznac zanim sie
    zabierze za chodzenie po miescie?

    > Patrzę, patrzę i nie widzę.
    Be my guest - napisalem:
    "sciezka powinna byc oddzielona fizycznie od chodnika - waski pasek zieleni
    lub kraweznik oddzielajacy oba pasy"
    teraz widzisz?

    > W porządnej dyskusji nie powtarzamy tego, co już kto inny zauważył,
    > bo szkoda czasu, a teksty jak być powinno, a nie jest padły tu już kilka
    > razy. I nie odchodzimy zbytnio od tematu, bo robi się bałagan.
    Czyli uwazasz, ze odpowiedzi na Twoje pytania/zarzuty sa odchodzeniem od
    tematu? Hmmm ... prosze sie bardziej cenic Pani Renato!

    > Zapisane?
    oczywiscie