  • Data: 2005-06-22 16:36:43
    Temat: Re: pieszy na sciezce rowerowej - czego sie dowiedzialem
    Od: zdzis <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska wrote:

    > A możesz przybliżyć ten zadziwiający związek przyczynowo-skutkowy?
    Patrz nizej w tym samym poscie. Najpierw piszemy potem czytamy, co? Mam
    (widocznie paskudny) zwyczaj dawania argumentow po tezie a nie przed nia i
    znowu Cie to zmylilo.

    > A mają?
    Maja!

    > Może bym i skomentowała, ale nie rozumiem ani co dokładnie jest
    > nierealne, ani dlaczego i pod jakim względem.

    Nierealne sa sciezki wydzielone z chodnika na ktorych pieszy moze czuc sie
    bezpiecznie. Jezeli zrozumialas to skomentuj, jak nie, to moge dalej
    probowac.