  • Data: 2005-06-22 16:40:38
    Temat: Re: pieszy na sciezce rowerowej
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <d9c3qp$a8c$1@news.onet.pl>, zdzis wrote:

    > Jezusie ... przeciez podaje link do artykulu w ktorym jest napisane, ze sa
    > zle oznakowane sciezki - bo Ty wczesniej napisalas ze w to watpisz ...

    Źle. Link miał być na temat, że jedyną różnicą miedzy ścieżką a
    chodnikiem jest kolor. Powtarzam nie ma takich ścieżek. I artykuł też
    o tym nie mówi. A poza tym jest to przecież "opinia autora" i "ty się
    z nią nie zgadzasz".

    > Jeszcze raz, przeczytaj o co mi chodzi - wysuwasz argumenty przeciwko
    > stwierdzeniu "sciezka jest sciezka rowerowa tylko dlatego, ze ma inny
    > kolor",

    Nie. Przeciwko stwierdzeniu, że "ścieżka różniła się od chodnika tylko
    kolorem".

    > Toz przeciez zaraz po tym zdaniu, na ktore tutaj odpisujesz napisalem czym
    > powinna sie roznic ...

    Patrzę, patrzę i nie widzę.

    > W dyskusji zwykle tak jest, ze odpowiadamy na wypowiedz bezposrednio
    > poprzedzajaca nasza, a nie odnosimy sie ciagle do pierwszego zdania ktore
    > wypowiedzielismy.

    W porządnej dyskusji nie powtarzamy tego, co już kto inny zauważył,
    bo szkoda czasu, a teksty jak być powinno, a nie jest padły tu już kilka
    razy. I nie odchodzimy zbytnio od tematu, bo robi się bałagan.
    Zapisane?

    Renata