  • 1. Data: 2024-06-25 16:13:34
    Temat: Re: USA/Chicago: 2 lata za "usługi prawne" po 54 latach jako radny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jun 2024 09:42:43 +0200, A. Filip wrote:
    > https://www.rp.pl/przestepczosc/art40699781-radny-sp
    rawujacy-mandat-54-lata-skazany-za-korupcje-sedzia-z
    asypana-listami-z-poparciem
    > Radny, sprawujący mandat 54 lata, skazany za korupcję. [...]

    Pochwalic policję? Niby tak.
    Tylko czemu jej to 54 lata zajęło.

    Aha - bo w USA policje są miejskie, pod nadzorem władz miasta :-)
    Nie widzę tresci - kto go przyłapał - policja miejska, stanowa, FBI ?

    Tylko ... "zmuszał" to jedno, a może doświadczeni przedsiębiorcy
    woleli być "zmuszani" ?
    Co prawda trzeba było trochę zapłacić, ale w zamian sprawy szły
    sprawnie, co kosztowało mniej, niż obsługa przez "tańsze" kancelarie
    :-)
    I trudno powiedziec, czy to skutek nadmiernego "czepialstwa"
    urzędników, czy normalnego :-)

    J.

  • 2. Data: 2024-06-26 07:24:23
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Pamiętam wściekłość wielu przedsiębiorców po roku-półtora pierwszych rządów PiS (jak
    wymyślili CBA):
    "Jak było p0przednio, to wiedziałem komu i ile, a teraz q.wa wszyscy się boją i
    czasami roboty nie mam".

    -----