eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Fri, 4 Mar 2011 17:41:24 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <ikr4nq$2rl$1@news.onet.pl>
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikm9r0$hq3$1@inews.gazeta.pl> <ikpahc$bc4$1@inews.gazeta.pl>
    <ikr3g8$aeo$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.97.178.223
    X-Trace: news.onet.pl 1299256890 2933 79.97.178.223 (4 Mar 2011 16:41:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Mar 2011 16:41:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670766
    [ ukryj nagłówki ]


    > zaakcepotował. No to wówczas wiadomo, ze wyraził zgodę na ewentualny koszt
    > 100 zł lub mniej. Może tę ofertę przyjąć, albo ją odrzucić.

    przecierz autor napisał, że klient wie ile dokładnie wynosi ekspertyza,
    przy oddaniu sprzętu.
    Jak wie ile naprawa wyniesie i że to 50% kosztu napraway to chyba
    klientka wiedziała co akceptuje, więc w czym problem?
    Po co ustalać górną granicę, czemu to ma służyć?
    Zakładam, że autor opisuje szczerą prawdę i tylko prawdę.

    Pzdr
    Darek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1