eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: Odp: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-05 00:03:11
    Temat: Re: Odp: piekielny klient - długie
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 4 Mar 2011 22:39:19 -0000, "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał:


    >
    >biorac pod uwage calosc dyskusji - moze warto poprostu zapisac ceny za
    >zdiagnozowanie usterki bez uzycia % - jak widac wprowadzilo to sporo
    >zamieszania

    Jest różnica opmiędzy zdiagnozowaniem usterki ("dostaje opis imogę
    zrobić sam")
    , a wyceną naprawy.
    --
    Pozdrawiam

    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1