eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-04 21:22:35
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 02 Mar 2011 21:05:04 +0100, pilocik
    <p...@n...pl> napisał:

    >Witam wszystkich.
    >Problem z jakim piszę dotknął mnie pierwszy raz choć w branży usługowej
    >działam już od wielu lat.


    Rozumiem, że wykonałeś pełną usługę ekspertyzy, to znaczy wydałeś
    pisemnie dokładny opis usterki i wszystkuch elementów do
    wymiany/naprawy?

    Mam dziwne wrażenie, że niektóre serwisy mylą ekspertyzę z wyceną.
    Każdy klient ma prawo poznać cenę usługi przed jej wykonaniem, oddaje
    Ci sprzęt, Ty go oglądasz i podajesz kwotę, jak klient nie jest
    zadowolony to nie naprawia, a Ty nie masz klienta - proste. Wycena
    naprawy nie polega na poinformowaniu klienta dokładnie co się zepsuło,
    jedyna informacja dla klienta to cena, a jak chce wiedzieć co się
    zepsuło, to wtedy można kasować za ekspertyzę.

    Może za wejście do serwisu też będziesz opłatę pobierał?
    --
    Pozdrawiam

    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1