eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-04 21:54:11
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Mam dziwne wrażenie, że niektóre serwisy mylą ekspertyzę z wyceną.
    > Każdy klient ma prawo poznać cenę usługi przed jej wykonaniem, oddaje
    > Ci sprzęt, Ty go oglądasz i podajesz kwotę, jak klient nie jest
    > zadowolony to nie naprawia, a Ty nie masz klienta - proste. Wycena
    > naprawy nie polega na poinformowaniu klienta dokładnie co się zepsuło,
    > jedyna informacja dla klienta to cena, a jak chce wiedzieć co się
    > zepsuło, to wtedy można kasować za ekspertyzę.
    >
    > Może za wejście do serwisu też będziesz opłatę pobierał?

    Może Cię to zaskoczy ale tak jest to u mnie przyjęte.
    W każde zlecenie w naszej bazie jest na bieżąco wprowadzany wykaz
    elementów uszkodzonym i jest to dostępne dla klienta zarówno przed
    dokonaniem naprawy, jak również otrzymuje ten wykaz na wydruku
    gwarancyjnym ze szczególnym uwzględnieniem kosztów wszystkich elementów
    jak też i robocizny.

    To ostatnie zdanie Ci daruję - rozumiem że odrobina złośliwości pozwala
    Ci się dowartościować w walce z wyzyskiwaczami, oszustami i innymi tego
    typu naprawiaczami :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1