eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieOdp: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-04 22:39:19
    Temat: Odp: piekielny klient - długie
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4d715f7c$0$2459$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Może Cię to zaskoczy ale tak jest to u mnie przyjęte.
    > W każde zlecenie w naszej bazie jest na bieżąco wprowadzany wykaz elementów
    > uszkodzonym i jest to dostępne dla klienta zarówno przed dokonaniem naprawy, jak
    > również otrzymuje ten wykaz na wydruku gwarancyjnym ze szczególnym
    > uwzględnieniem kosztów wszystkich elementów jak też i robocizny.

    biorac pod uwage calosc dyskusji - moze warto poprostu zapisac ceny za
    zdiagnozowanie usterki bez uzycia % - jak widac wprowadzilo to sporo
    zamieszania

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1