  • Data: 2011-03-05 01:55:41
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ikr7uq$d89$1@news.onet.pl...

    > to już pytanie do autora, zakładam, że wie co pisze.

    Jesli chodzi o pierwszy post, to cena usługi 100 zł dotyczyła
    konkurencyjnego serwisu. Jego wycena to 300 zł, z czego 100 zł robocizna.
    Ja jego post rozumiem w taki sposób, że w chwili pozostawienia urządzenia
    cena usługi nie była znana. Inicjatorem wątku była osoba o ps. Pilocik. Nie
    widzę jego innego postu. Nie wykluczone, że mój serwer tego nie pobrał, no
    ale wóczas napiszcie, co on niby innego napsiał. Bo jeśli opieracie swój
    pogląd o znanej z góry cenie na podstawie postu inicjującego dyskusje, to w
    mojej ocenie jest to błędny wniosek.