eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-04 16:47:27
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ikr4nq$2rl$1@news.onet.pl...
    >
    >> zaakcepotował. No to wówczas wiadomo, ze wyraził zgodę na ewentualny
    >> koszt
    >> 100 zł lub mniej. Może tę ofertę przyjąć, albo ją odrzucić.
    >
    > przecierz autor napisał, że klient wie ile dokładnie wynosi ekspertyza,
    > przy oddaniu sprzętu.
    > Jak wie ile naprawa wyniesie i że to 50% kosztu napraway to chyba
    > klientka wiedziała co akceptuje, więc w czym problem?

    Nie wie, jaki bedzie koszt naparwy, to skąd ma wiedzieć, ile to bedzie owe
    50%?

    > Po co ustalać górną granicę, czemu to ma służyć?

    Temu ma służyć, by nie zawyżano kosztów robocizny na rzecz części, a tym
    samym kosztów samej ekspertyzy.

    > Zakładam, że autor opisuje szczerą prawdę i tylko prawdę.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1