eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-04 16:41:24
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > zaakcepotował. No to wówczas wiadomo, ze wyraził zgodę na ewentualny koszt
    > 100 zł lub mniej. Może tę ofertę przyjąć, albo ją odrzucić.

    przecierz autor napisał, że klient wie ile dokładnie wynosi ekspertyza,
    przy oddaniu sprzętu.
    Jak wie ile naprawa wyniesie i że to 50% kosztu napraway to chyba
    klientka wiedziała co akceptuje, więc w czym problem?
    Po co ustalać górną granicę, czemu to ma służyć?
    Zakładam, że autor opisuje szczerą prawdę i tylko prawdę.

    Pzdr
    Darek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1