eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-04 17:28:31
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ikr6qm$9ge$1@news.onet.pl...
    >>> przecierz autor napisał, że klient wie ile dokładnie wynosi ekspertyza,
    >>> przy oddaniu sprzętu.
    >>> Jak wie ile naprawa wyniesie i że to 50% kosztu napraway to chyba
    >>> klientka wiedziała co akceptuje, więc w czym problem?
    >>
    >> Nie wie, jaki bedzie koszt naparwy, to skąd ma wiedzieć, ile to bedzie
    >> owe 50%?
    >
    > wie, przeczytaj ostatnie posty autora, cytat z jednego z nich:
    >
    >
    >
    > "Pozwolę jeszcze raz Ci przypomnieć :
    > Koszt robocizny jak również i ekspertyzy JEST ZNANY przed naprawą !!!
    > Cennik wyraźnie mówi o tym, że robocizna tego sprzętu kosztuje 80zł"
    >
    NIezależnie od rodzaju naprawy?
    >
    >>> Po co ustalać górną granicę, czemu to ma służyć?
    >>
    >> Temu ma służyć, by nie zawyżano kosztów robocizny na rzecz części, a tym
    >> samym kosztów samej ekspertyzy.
    >
    > no tak, ale to jest wolny rynek, może zażądać za ekspertyze/naprawę
    >
    > miksera 10tys i jeżeli Cię informuje przed faktem wykonania usługi,

    OK! Przed wykonaniem usługi, a nie po.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1