eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-04 16:51:10
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Ula" <s...@s...fashioncorner.pl> napisał w
    wiadomości news:4d6f3199$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > news:ikmrpf$e4f$16@inews.gazeta.pl...
    >> On 3/2/2011 2:05 PM, pilocik wrote:
    >>> Na jakiej podstawie rzecznik posługuje się tym artykułem.
    >>
    >> na podstawie gadania baby
    >>
    >> facet wziął sprzęt nic nie zrobił i jeszcze chciał 50 zł.
    >>
    >> Co byś na miejscu rzecznika zrobił.
    >>
    >> Uprzejmie odpisz, że sprzęt został przyjęty została wykonana diagnoza, o
    >> czym klientka została poinformowana i ze nie zdecydowała się na naprawę
    >> dlatego jest to twoja nalezność.
    >>
    >>Koniecznie dodaj, że kwota należności za samą naprawę tego typu
    > sprzętu wynosi 80 zł. i, że jest to wyszczególnione w cenniku.
    > Klientka potwierdziła znajomośc tego faktu podpisem na
    > kwicie przyjęcia sprzętu przez serwis.
    > Sądzę, że sprawa nie skończy sie w sądzie, jesli rzecznik
    > jest osobą logicznie myślącą ;-)

    No nie za bardzo tu rozumiem, skąd klientka miałaby wiedzieć w chwili
    podpisu, że będzie to 80 zł kosztować, skoro nie zidentyfikowano rodzaju
    naprawy i nawet sam serwis tego nie wiedział. Chętnie bym przeczytał, jak
    sobie to wyobrażasz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1