  • Data: 2011-03-04 23:59:11
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 22:54:11 +0100, pilocik

    >Może Cię to zaskoczy ale tak jest to u mnie przyjęte.
    >W każde zlecenie w naszej bazie jest na bieżąco wprowadzany wykaz
    >elementów uszkodzonym i jest to dostępne dla klienta zarówno przed
    >dokonaniem naprawy, jak również otrzymuje ten wykaz na wydruku
    >gwarancyjnym ze szczególnym uwzględnieniem kosztów wszystkich elementów
    >jak też i robocizny.

    Daj szansę klientowi na decyzję, jeśli okaże się, że jesteś dobry to i
    tak do Cieie przyjdą. jak rozejdzie się, że bierzesz "za nic" to
    potracisz potencjalnych klietów. Pamiętaj, że jeden niezadowolony
    klient jest w stanie więcej zepsuć, niż 10 zadowolonych (chyba, że
    jeseś monopolistą)

    >To ostatnie zdanie Ci daruję - rozumiem że odrobina złośliwości pozwala
    >Ci się dowartościować w walce z wyzyskiwaczami, oszustami i innymi tego
    >typu naprawiaczami :)

    Odrbina złośliwości jeszcze nikumu nie zaszkodziła, odrobina zdrowego
    rozsądku też ;-)
    Nie rób z siebie ofaiary traktowanej jako wyzyskiwacz. Nikt nie
    napisał, że jesteś za drogi itp. Za każdą usługę należy się
    wynagrodzenie, ale za usługę wykonaną. Z punktu widnia klienta to ma
    on zapłacić i nic z tego nie ma.

    Jak akurat teraz zamawiam szafę na wymiar to kilku przedstawicieli
    różnych firm przyszło pomierzyło, zrobiło projekt z kosztorysem, a ja
    wybrałem ten, który mi odpowiadał. Każdy z nich wiedział, że to co
    robi być może nie będzie zrealizowane. To jest wolny rynek.

    Paweł