eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-04 16:55:44
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (04.03.2011 17:47), Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:ikr4nq$2rl$1@news.onet.pl...
    >>
    >>> zaakcepotował. No to wówczas wiadomo, ze wyraził zgodę na ewentualny
    >>> koszt
    >>> 100 zł lub mniej. Może tę ofertę przyjąć, albo ją odrzucić.
    >>
    >> przecierz autor napisał, że klient wie ile dokładnie wynosi ekspertyza,
    >> przy oddaniu sprzętu.
    >> Jak wie ile naprawa wyniesie i że to 50% kosztu napraway to chyba
    >> klientka wiedziała co akceptuje, więc w czym problem?
    >
    > Nie wie, jaki bedzie koszt naparwy, to skąd ma wiedzieć, ile to bedzie
    > owe 50%?

    Przecież napisał, że a)50% robocizny, b)koszt robocizny jest stały.

    Fakt, że trochę to mętne jest i można dla jasności napisać:
    - naprawa - robocizna 100zł + części
    - ekspertyza - 50zł,

    wtedy nawet czarny Murzyn z czarnej Afryki wie o co chodzi,

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1