eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-06 22:01:19
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
    news:il08b2$85m$1@inews.gazeta.pl...
    > skoro koszt robocizny jest znany to znaczy ze wiadomo co jest do wymiany/naprawy, a
    skoro i to wiadomo to wiadomo ile to kosztuje
    > imbecylu. czyli ponawiam pytanie po co ekspertyza, debilu.

    Bredzisz. Robocizna polegająca na wymianie 20-pinowego scalaka wartego 10 zł
    jest tyle samo warta co robocizna polegająca na wymianie 20-pinowego scalaka
    wartego 200 zł.

    --
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1