eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-07 20:57:05
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał
    >>
    >>> poniewaz znajac cene robocizny wiedza co trzeba wymienic. inaczej
    >>> nie znali by tej ceny :)
    >>
    >> Dalej bredzisz.
    >> Wyobraź sobie urządzenie, które niezależnie od rodzaju usterki
    >> trzeba
    >> całkowicie rozmontować i potem zmontować. Niezależnie od tego czy
    >> przy
    >> montażu użyjesz tych samych części czy wymienisz jedną tanią albo
    >> trzy
    >> drogie - nakład pracy jest zawsze taki sam. I co, niemożliwe?
    >
    > imho mało prawdopodobne... chyba że serwis rżnie klientów stosując
    > wycenę robocizny z pały... za naprawę tego bierzemy zawsze 100 zeta
    > bez względu czy trzeba oczyścić suwak czy wymienić 3 scalaki.

    Przypominam, że nie wiemy co to za sprzęt.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1