  • Data: 2011-03-06 22:09:35
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: "kawi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiotRek" <b...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:il107k$9c7$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
    >
    > Bredzisz. Robocizna polegająca na wymianie 20-pinowego scalaka wartego 10
    > zł
    > jest tyle samo warta co robocizna polegająca na wymianie 20-pinowego
    > scalaka
    > wartego 200 zł.

    Mnie fachowiec od kafelków inaczej argumentował, jak na ścianę kładę kafle
    po
    5zł/szt, to stawke za metr moge policzyć 20zł.
    Gdy na ścianę kładę kafle 100zł/szt, to stawka za metr będzie znacznie
    wyższa, bo za
    uszkodzony kafel muszę zapłacić klientowi.
    :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof Wiktor

    Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
    która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach