eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-07 17:36:23
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: "sth" <k...@l...vk> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Tak, ty bredzisz. Wątek nie jest o samochodach. Nie padła informacja o
    > jaki sprzet chodzi, podano za to, że dla danej kategorii sprzętu koszt
    > robocizny jest stały. Widocznie taka jest jego specyfika, że można taki
    > ryczałt zastosować. I to jest fakt z którym nie masz co dyskutować.

    w takim razie wytlumacz mi czym jest ta ekspertyza. tylko nie pierdol za
    przeproszeniem, ze ekspertyza ma wykazac jaki bedzie koszt czesci poniewaz
    znajac cene robocizny wiedza co trzeba wymienic. inaczej nie znali by tej
    ceny :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1