eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-07 06:39:49
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał

    >> Bredzisz. Robocizna polegająca na wymianie 20-pinowego scalaka
    >> wartego 10 zł
    >> jest tyle samo warta co robocizna polegająca na wymianie
    >> 20-pinowego scalaka
    >> wartego 200 zł.
    >
    > ja bredze, tak ?
    > czyli jak do mnie przyjedzie auto z zepsutym silnikiem to mam
    > powiedziec gosciowi ile warta jest robocizna bez zrobienia
    > ekspertyzy co jest zjebane ?

    Tak, ty bredzisz. Wątek nie jest o samochodach. Nie padła informacja o
    jaki sprzet chodzi, podano za to, że dla danej kategorii sprzętu koszt
    robocizny jest stały. Widocznie taka jest jego specyfika, że można
    taki ryczałt zastosować. I to jest fakt z którym nie masz co
    dyskutować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1