eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-07 20:41:29
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Alek wrote:
    > Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał
    >
    >>> Tak, ty bredzisz. Wątek nie jest o samochodach. Nie padła
    >>> informacja o jaki sprzet chodzi, podano za to, że dla danej
    >>> kategorii sprzętu koszt robocizny jest stały. Widocznie taka jest
    >>> jego specyfika, że można taki ryczałt zastosować. I to jest fakt z
    >>> którym nie masz co dyskutować.
    >>
    >> w takim razie wytlumacz mi czym jest ta ekspertyza. tylko nie
    >> pierdol za przeproszeniem, ze ekspertyza ma wykazac jaki bedzie
    >> koszt czesci
    >
    > Ależ właśnie po to.
    >
    >> poniewaz znajac cene robocizny wiedza co trzeba wymienic. inaczej
    >> nie znali by tej ceny :)
    >
    > Dalej bredzisz.
    > Wyobraź sobie urządzenie, które niezależnie od rodzaju usterki trzeba
    > całkowicie rozmontować i potem zmontować. Niezależnie od tego czy przy
    > montażu użyjesz tych samych części czy wymienisz jedną tanią albo trzy
    > drogie - nakład pracy jest zawsze taki sam. I co, niemożliwe?

    imho mało prawdopodobne... chyba że serwis rżnie klientów stosując wycenę
    robocizny z pały... za naprawę tego bierzemy zawsze 100 zeta bez względu
    czy trzeba oczyścić suwak czy wymienić 3 scalaki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1