eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - część 2 › Re: piekielny klient - część 2
  • Data: 2011-03-07 18:00:36
    Temat: Re: piekielny klient - część 2
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał

    >> Tak, ty bredzisz. Wątek nie jest o samochodach. Nie padła
    >> informacja o jaki sprzet chodzi, podano za to, że dla danej
    >> kategorii sprzętu koszt robocizny jest stały. Widocznie taka jest
    >> jego specyfika, że można taki ryczałt zastosować. I to jest fakt z
    >> którym nie masz co dyskutować.
    >
    > w takim razie wytlumacz mi czym jest ta ekspertyza. tylko nie
    > pierdol za przeproszeniem, ze ekspertyza ma wykazac jaki bedzie
    > koszt czesci

    Ależ właśnie po to.

    > poniewaz znajac cene robocizny wiedza co trzeba wymienic. inaczej
    > nie znali by tej ceny :)

    Dalej bredzisz.
    Wyobraź sobie urządzenie, które niezależnie od rodzaju usterki trzeba
    całkowicie rozmontować i potem zmontować. Niezależnie od tego czy przy
    montażu użyjesz tych samych części czy wymienisz jedną tanią albo trzy
    drogie - nakład pracy jest zawsze taki sam. I co, niemożliwe?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1